امیرمحمود جون بابا

یکی دیکه هم داره

1395/6/13 18:55
نویسنده : بابائی
473 بازدید
اشتراک گذاری

قبلا امیر محمود هر وقت پارک می رفت و بازی می کرد ناراحت می شد و می گفت من تنهام برادر ندارم ما بهش می گفتیم که دعا کن از خدا بخواه یه نی نی کوچولو بهمون بده جالبش هم این بود که می گفتیم خواهر باشه یا برادر می گفت من خواهر دوست ندارم برادر می خوام بعد از بدنیا اومدن این کوچولو ، محمد صدرای ما ، یه روز تو خونه عزیز جون امیر محمود و نازنین با هم صحبت می کردن نازنین از اینکه خواهر و برادر نداره ناراحت بود امیر محمود هم به نازنین می گفت من دعا کردم خدا بهمون یه بچه خوشکل داد نازنین ، یکی دیکه هم داره تو هم دعا کن اون یکی رو به شما بده ، من که داشتم گوش می کردم از خنده نتونستم جلوی خودم رو بگیرم

چه پسر خوبی هر چی بلده را به دیگران یاد می ده تا مشکلشون حل بشه

Image result for ‫دعا‬‎

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)