امیرمحمود جون بابا

ماجراهای جنگل ( Jungle Beat) - قسمت لاکپشت

1393/8/30 11:11
نویسنده : بابائی
1,131 بازدید
اشتراک گذاری

یه شب من و خانم هر کدوم مشغول کارهای خودمون بودیم و امیر محمود جون بابا هم اونطرف مشغول نگاه کردن تلویزیون بود که یهو دیدیم که صدای قهقهه و ریسه رفتن امیر محمود می یاد رفتیم دیدیم که امیر محمود این کارتون رو داره از تلویزیون نگاه می کنه و با هر حرکت لاک پشته می خنده ما هم نشستیم کارتونه رو نگاه کردیم و لذت بردیم  اینقدر این کارتونه رو دوست داشت و لذت برد که فرداش گفت بابائی لاک پشت نداره که من بر آن شدم تا این کارتون رو پیدا کنم و وقتی که این قسمت رو دانلود کردم امیر محمود از دیدن این کارتون لذت می بره و کلی می خنده .

توضیحات در مورد این کارتون در لینک زیر :

کارتون ماجراهای جنگل Jungle Beat

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مرضیه
2 آذر 93 13:40
سلام ممنون از لطف و محبتتون نه دلیل آرامیس 24 بودنشو تو توضیحات وبلاگش نوشتم...