امیرمحمود جون بابا

آموزش شمارش اعداد فارسی

1393/9/3 16:34
نویسنده : بابائی
1,039 بازدید
اشتراک گذاری

شمارش گوسفند

با فشردن + یکی به گوسفندان اضافه و با فشردن یکی کم می شود

خیلی گشتم یه فایل مناسب برای آموزش اعداد پیدا کنم چند روز پیش این فایل را پیدا کردم که خیلی جالبه امیر محمود تا سی را می شمارد ولی با این فایل چند تا مشکل جزئی داشت که حل شد خیلی جالبه که حالا از من ایراد هم می گیره مثلاً میگه پونزده نه پانزده - شونزده نه شانزده عجب پسر بلائی !!!

منبع :

در ادامه شعر اعداد

 

یک گل سرخ تو گلدون

رو میزِ توی ایوون

یک گل داریم یک گلدون

یک پسر مهربون

————————-

دو چشم دو گوش دوتا پا

دو تا دندون زیبا

دو دست بالای بالا

دعا برای بابا

————————-

سه گربه نازنازی

دارن میرن به بازی

سه کاموا و سه گربه

سه سیب سرخ گنده

—————————

۴ تا پرنده بودن

بی آب و دونه بودن

یه بچه آبشون داد

دونه ی نابشون داد

————————-

۵ تا قایق روی آب

۵ تا بچه روی تاب

بازی و شادی تا کی

دیگه رسید وقت خواب


شعر کودکانه شمردن اعداد

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان مهلا
19 آذر 93 0:06
وب جالبی دارین مخصوصا که بعضی بازیاش بدرد دختر من که تقریبا هم سن پسرتونه میخوره پس لینکتون میکنم که سر فرصت با دخترم بیاییم وبتون بازی!!!