امیرمحمود جون بابا

دوچرخه

1393/4/30 23:03
نویسنده : بابائی
155 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

وقتی عزیزمو بادوچرخه بیرون می برمش نمی دونم خسته می شی یا از تنبلیشه همش می گی که بابائی هل بده دیروز کمی وقت گذاشته بودم امیر محمود جون رو تو خونه سوار دوچرخش کردم شروع به یاد دادن فرمون گرفتن کردم بهش یا دادم که کجا باید فرمون رو بچرخونه به این طرف و اونطرف بره امروز صبح که از خواب پا شدم دیدم که امیر محمود جون بابا خودش تو هال خونه سوار دوچرخه شده بود با نیم پا زدن دو چرخشو جلو می بره خوب فرمون رو می چرخونه واسه خودش محیط یکی از فرش هال خونه رو گرفته دور می زنه این اولین روزی بود که بدون کمک دوچرخه سواری می کنه و لذت می بره جالبش این بود  که سوار دوچرخست ولی با خودش صدای هن هن موتور رو در می آره !


بابائی نمی دونی من از دیدن و حس کردن صحنه بازی تو کلی لذت می برم عزیزم

 

 

تصاویر متحرک www.googlefun.ir 45 تصاویر متحرک زیبا و دیدنی سری 3

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)