امیرمحمود جون بابا

میلاد هشتمین خورشید آسمان امامت ( آمدم ای شاه پناهم بده )

1393/6/15 15:03
نویسنده : بابائی
297 بازدید
اشتراک گذاری

آمدم ای شاه پناهم بده

دست دل خالی ست ...
ولادت با سعادت حضرت ثامن الائمّه،غریب الغربا، معین الضعفا،انیس النفوس،شمس الشموس،علی بن موسی الرّضا  (علیه السلام) را خدمت امام زمان(عج) و عموم مسلمین گرامی تبریک و تهنیت عرض می نماییم .

 

آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی قطعه ای از بهشت معروف به آهنگ "آمدم ای شاه پناهم بده" با صدای استاد کریمخانی در وصف عشق دیدار حرم امام رضا (ع)

 
 
امام رضا

آمده ام. آمدم ای شاه پناهم بده

خط امانی زگناهم بده . . .

ای حرمت ملجا درماندگان

دور مران از درو راهم بده

ای حرمت ملجا درماندگان

دور مران از درو راهم بده

لایق وصل تو که من نیستم

لایق وصل تو که من نیستم

اذن. اذن به یک لحظه نگاهم بده .رضا جان

دانلود آمده ام ای شاه پناهم بده 

دریافت مداحی ذکر یا رضا

آشنایی با امام زمان (عج) در کلام امام رضا(ع)

در ادامه مطلب

آشنایی با امام زمان (عج) در کلام امام رضا(ع) :

امام رضا (ع) درباره انتظار فرج می فرماید:

 

ارتقبوا إنّی ما أحسن الصبر و انتظار الفرج.

 

أما سمعتَ قول العبد الصالح: «و إنّما يجي‏ء

 

معکم رقيب» «وانتظروا إنّي معکم

 

من المنتظرين» فعليکم بالصبر

 

الفرج علي اليأس و قدکان الذين

 

من قبلکم أصبر منکم؛

 

(عطاردي، 1406ق ج 1 ، ص 217 ) .

 

چه نیکوست صبر و انتظار فرج! آیا سخن بنده

 

صالح خدا(شعیب) را نشنیدی که فرمود: و

 

انتظار بریدی که من (هم) با شما منتظرم" و



پس منتظر باشید که من (هم) با شما از منتظرانم!"

 

بر شما باد به صبر و بردباری چرا که گشایش،

 

پس از ناامیدی فرا میرسد و به تحقیق ، کسانی



که پیش از شما بودند، از شما بردبارتر بودند

 

امام رضا (ع) درباره امام زمان (عج) می فرماید:

 

 

«أنَا صاحبُ الأمرِ ولکنّي لستُ بِالّذي أمْلَأُها عدلًا کما

 

مُلِئَتْ جوْراً، وکيفَ أکونُ ذلکَ عَلي ما تَري مِنْ

 

ضَعْفِ بَدَني، وإنّ القائمَ هُوَ الَّذي إذا خَرَجَ

 

کانَ في سِنِّ الشُيُوخِ ومَنْظَرِ الشُّبّانِ ؛ قويّاً في بَدَنِه

 

حَتّي لَو مَدَّ يدَهُ إلي أعظَمِ شَجَرَةٍ علي وَجْهِ الأرضِ لقَلَعَها

 

وَلَو صاحَ بَيْنَ الجِبالِ لتدَکْدکت صُخُورُها..........

 

( منتخب الاثر، ص221، ح 2. )

 

 

من صاحب اين امر - ولايت - هستم، ولي آن

 

کسي که زمين را پس از پر شدن از جور و ظلم

 

از عدل و داد پر خواهد ساخت نيستم. با اين

 

ضعف بدني که در من مي بيني، چگونه

 

مي توانم او باشم؟! در حالي که قائم کسي است

 

که وقتي ظهور نمايد، در سنّ پيران ولي در

 

سيماي جوانان خواهد بود. او به قدري نيرومند است

 

که اگر دست مبارکش را به طرف تنومندترين

 

درختان روي زمين دراز کند آن را از ريشه بر گند

 

و اگر در ميان کوهها بانگ برآورد، صخره ها فرو ريزند

 

بدينوسيله ضمن توصيف ويژگي هاي جسماني آن حضرت،

 

مردم را از اشتباهي که دچار شده اند رهائي مي بخشد.

 

 

برای سلامتی و تعجیل فرج آقا امام زمان عج..... صلوات

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)