امیرمحمود جون بابا

رنگ مورد علاقه

1393/7/18 11:08
نویسنده : بابائی
124 بازدید
اشتراک گذاری
 
برای گلم مداد رنگی خریدیم که نقاشیهاشو رنگ کنه خیلی مداد رنگیهاشو دوست داره یه نکته جالب داره اونم اینه که وقتی مداد رنگی ها رو از جاش در می آره میگه مداد من کو فقط مداد رنگی زرد رو می گیره و تمام نقاشی رو با هاش رنگ می کنه ! رنگ دیگه رو قبول نداره دنیاش زرد رنگه .
 
بدلیل اتفاق های جالب این قسمت رو بازم بروز می کنم!! 
امروز 22 مهر93 امیر محمود هم می خواست نقاشی کنه از من مداد رنگیاشو خواست من هم مداد رنگی شو اوردم تا گرفت مداد ها رو خالی کرد انگار دنبال چیزی می گشت با دستاش مدادا رو کنار می زد و می گفت دوست من کجاست (منظورش مداد زرد رنگش بود که در جعبه اش نبود) .
 
امروز 8 ابان 93 من و امیر محمود و مادرش رفتیم لوازم تحریری دو تا کتاب وایت بردی اعداد و الفبای فارسی بهمراه ماژیک براش خریدیم انقدر از ماژیک ها خوشش اومده بود که تا خونه ماژیک ها تو دستش گرفته بود وقتی هم که رسیدیم در بسته ماژیک هاشو براش باز کردم اوردم جلوی امیر محمود در عین ناباوری من و مادرش باز هم ماژیک زرد رنگ رو برداشته بود تا نقاشی کنه من و مادرش که کلی خندیدیم .
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ماما اعظمی
18 مهر 93 11:36
سلام یعنی همه کار کردید برا امیر محمود یک کم سرگیجه گرفتم بابایی آفرین به این بابای پا کار