امیرمحمود جون بابا

خشم اژدها تو پارک

1393/8/30 12:38
نویسنده : بابائی
328 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پيش رفته بوديم پارک بزرگ ميدان امام حسين (ع) مثل هميشه خيلي شلوغ بود امير محمود رفت سرسره بزرک پيچ دار سوار بشه وقتي که از پله ها بالا وي رفت از من  باي باي کرد و رفت بالا يه دختر کوچولو هم بود که کمي کوچکتر بود امير محمود تا اونو ديد رفت جلو سرش رو کمي به سمت جلو و پاين آورد ابرو هاشو بصورت هفت در اورد و بعد دو تا نفس از بيني هاش بيرون داد صداي نفساش به گوش مي رسيد (دقيقاً همون شکلکي که براتون گذاشتم ) باباي دختره پائين داشت بچه ها رو نگاه مي کرد من از دور هُرم نفسهاشو حس کردم رفتم جلو کفتم بابائي سلام کن امير هم سلام کرد باباي دختره اميرمحمودرو نگاه کرد و خنديد امير محمود هم از پله هاي دوم بالا رفت و باباهه رو نگاه کرد و گفت عمو  سلام همه چيز به خير گذشت .

زبانکده محصلعصبانی شکلک صورت خندانزبانکده محصل

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آرامیس
3 آذر 93 9:26
طراحی وبلاگتون عالیه از دیروز چند بار وبلاگتونو بازدید کردم و از مطالبش استفاده کردم با اجازتون لینکتون کردم فقط ممنون میشم اگه بهم بگید چطوری فیلم آپلود گردید و تو متن گذاشتید!