امیرمحمود جون بابا

آموزش صدای حیوانات - صدای گربه

1393/9/5 11:37
نویسنده : بابائی
494 بازدید
اشتراک گذاری
 
گربه من ناز نازيه     همش به فكر بازيه
يه توپ داره قلش ميده     مي گيره و باز ولش ميده
گربه ليلي باهوشه          اما زياد بازيگوشه
يه توپ داره رنگ ووارنگ         ميزنه به شيشه دنگ و دنگ
گربه من نازنازيه       همش به فكر بازيه
شبها هميشه وقت خواب      ميره مي خوابه تو رختخواب
گربه پوري شيطونه         هي ميره بيرون از خونه
شبها كنار حوض ميره      ميشينه و ماهي ميگيره
گربه من نازنازيه       همش به فكر بازيه
منظم و مرتبه        مثل خودم مودبه
گربه مصطفي بلاست    بهانه گير و بد اداست
راه ميره و غر مي زنه     ميخوره و نق مي كنه 
گربه من نازنازيه       همش به فكر بازيه
ساكت و آروم مي شينه    فيلمهاي كارتون مي بينه
گربه مهدي تنبله   تنبل دست اوله
مشغول خواب و خور خوره      از جا تكون نمي خوره
گربه من نازنازيه        همش به فكر بازيه
آسه مياد ، آسه مي ره   جوجه ها رو نمي گيره
گربه مهري ناقلاست              دشمن مرغ و جوجه هاست
مرغه ميگه قدقدقدا     وايسا عقب جلو نيا
گربه من نازنازيه         همش به فكر بازيه
به چيزي دست نمي زنه   نميندازه نميشكنه
گربه اكبر فضوله             به بازيگوشي مشغوله
هر چيزي كه هر جا باشه       يا ميريزه يا مي پاشه
گربه من ناز نازيه        همش به فكر بازيه
اينهمه همبازي داره         دوستهاي نازنازي داره
گربه هادي پرخوره          چاق و درشت و قلدره
پنجولاشو وا مي كنه      با همه دعوا مي كنه
گربه من نازنازيه         همش به فكر بازيه
اينهمه گربه قشنگ         ريز و درشت و رنگارنگ
گربه من قشنگ تره      از همشون زرنگ تره
نه شيطونه ، نه قلدره    نه تنبله ، نه پرخوره
ميون همه گربه ها      از همشون خوبتره
totalgifs.com gatinhos gif gif 26.gif
در ادامه یه شعر قشنگ دیگه در مورد گربه
totalgifs.com gatinhos gif gif 14.gif
گربه  ی شیطون  و بلا

با چشمای سبز قشنگ

با دونا گوش کوچولو

با پشمای رنگ و وارنگ

از یه درخت می رفت بالا


گنجشکک اشی مشی

روی درخت نشسته بود

گرسنه بود و خسته  بود

گربه  ی شیطون و بلا

می خواست اونو شکار کنه

برش داره فرار کنه

گنجشکک اشی مشی

گربه  را دید و ترسید

به آسمون پرکشید

گربه  ی شیطون و بلا

گفت ای خدا

کاشکی به من

پر میدادی

بال می دادی

قدرت پرواز می دادی

تا بروم به آسمون

نزدیکای رنگین کمون

مثل  پرنده های شاد

تو آسمون پر بزنم

گنجشکارو خوب ببینم

به همه شون سر بزنم

گنجشکی رو کنم شکار

بردارم و کنم فرار

بیارمش روی زمین

شامش کنم یا که ناهار

صدای گربه  رو شنید

یه مرد خوب و مهربون

گفت آی پیشی

پیشی کوچولو شیرین  زبون

خوب شد خدا بالت نداد

پرت نداد

قدرت پروازت نداد

تا نتونی تو آسمون پر بزنی

به اون پرنده های شاد

سر بزنی

تا نتونی توی هوا

گنجشکی رو شکار کنی

برداری و فرار کنی

گربه اگر که پرداشت

گنجشک رو راحت نمیذاشت
 
---------------
یکی بود یکی نبود
 زیر گنبد کبود

یه گربه ی نازنازی بود
شیطون و اهل بازی بود

زرنگ بود و بلا بود
شکمو و ناقلا بود

از بس که بازیگوش بود
همش دنبال موش بود

کمین می کرد یه گوشه
به هوای آقاموشه

موش می گرفت اون ناقلا
بعدش می خورد ،با اشتها

یه روزی گربه ی ما،
گربه ی شیطون بلا

رو پشت بوم راه می رفت
پایین و بالا می رفت

یه دُکّون ِ قصّابی دید
از پشت بوم پایین پرید

به عشق گوشت تازه
رفت دمِ اون مغازه

یه قصاب سبیلو
با ساطور و با چاقو

گوشتا را تکه می کرد
میذاشت توی ترازو

دهن پیشی پرآب شد
از گشنگی بیتاب شد

میو میو را  سرداد
به قصابه خبرداد:

که من دلم گوشت میخواد
جیگر میخواد دل میخواد

قصابه تا اونو دید
اخمی کرد و دادکشید:

پیشته پیشته گربه ی بلا
برو برو اینجا نیا

من به تو گوشت نمیدم
دل و جیگر نمیدم

پیشی بی صبر و تاب
نگاهی کرد به قصاب

گفت آقای سبیلو
آقای چاق ِ اخمو

گوشت نمیدی دنبه بده
دل نمیدی قلوه بده

قصابه باز دادکشید
هوار و فریاد کشید:

گربه ی بی چشم و رو
بسه  دیگه، برو برو

پیشی حسابی بور شد
رفت و از اونجا دور شد

خسته و سر در گریبون
نگاهی کرد به آسمون

از قصابه خیری ندید
رفت و رو پشت بوم پرید

خسته و زار و ناامید
رو پشت بوم دراز کشید

با خودش می گفت:
حالا که چیزی نخوردم

گشنه و ناشتا موندم
تو دلم میگم:

این گوشتای گندیده
پیف!پیف! پیف!بومیده!

شاید که باورم  بشه
دلم یه کم خنک بشه!
totalgifs.com gatinhos gif gif gatinhos22.gif
پسندها (1)

نظرات (0)