امیرمحمود جون بابا

جواب بچه

1393/10/2 11:58
نویسنده : بابائی
261 بازدید
اشتراک گذاری

  

امروز خانمی داشت غرولند و دعوا می کرد که  طوطی امروز خونه رو کثیف کرده  پوست تخمه ها را بیرون فوت می کنه ، حسابی اعصابش بهم ریخته بود که امیر محمود اومد پیش من و گفت : میندازمش بیرون من فکر کردم طوطیه رو می گه که ادامه داد میندازمش بیرون حق تو می گیریم (منظورش خانمی بود) من که تازه فهمیده بودم به شوخی گفتم بابائی پس بندازش بیرون پسر گلم هم گفت : الان نه وقتی بزرگ شدم میندازمش بیرون و حق تو می گیرم خانمی هم که وکیل ، حسابی بهش برخورده بود بهش گفتم: چند بار توصیه کردم که جلوی بچه دعوا نکن یه خورده خودتو کنترل کن که بچه جوابتو اینجوری نده بچه ها روحیاتشون لطیفه باید ملاحظه شون بشه که تو این دعواهای مسخره از نظر روحی روحی اسیب نبینن .

ولی خودمونیم من که کلی کیف کردم که امیر محمود جون بابا هوای بابائی رو داره .

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

کوثر
10 دی 93 17:42
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی