امیرمحمود جون بابا

امیر دختر!!!

1394/6/29 16:02
نویسنده : بابائی
425 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش من و امیر محمود به همراه مادرش رفتیم پارک پارک شلوغ بود کلی بچه داشتن بازی می کردن امیر محمود با اینکه خودش ماشین شارژی خونه داره ولی معمولاً وقتی پارک می ره گیر می ده که ماشین شارژی سوار شیم حتی بعضی وقتها تا دوبار سوار نشه رضایت نمیده ولی اون روز چون کلی بچه ها مشغول بازی بودن به ماشین شارژی گیر نداده بود مستقیم رفت سراغ بازی با بچه ها کلی بازی کرد با چند نفر دوست شد و هی دنبالش می کرد و وقتی گمش می کرد می اومد ازم می پرسید دوست من کو ؟ گفتم بابائی ازش اسمشو سوال کن و با هم بازی کنین . اسم دوست امیر محمود ، امیر عباس بود خیلی جالب شده بود یکی دیگه امیر رضا ،و دیگری امیر علی مثل اینکه همه بچه های اونجا اسماشون با امیر شروع می شد وقتی دیگه کلی خسته شده بود با دوستاش خداحافظی کرد موقع اومدن من از امیر محمود سوال کردم بابا اسم دوستت چی بود گفت بابائی امیر عباس گفتم یکی دیگه اسمش چی بود گفت امیر دختر (جالبه یه دختر کوچولو هم باهاشون هم بازی بود) همه بچه ها اسمشون با امیر شروع می شد  پسر گل من هم فکر کرده بود که اسم دخترکوچولو هم با امیر شروع میشه ما که اون روز کلی از جواب جالب امیر محمود خندیدیم خاطره جالبی برامون ساخت !

lachen0gierende20hond.gif                                lachen20lol.gif

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)