امیرمحمود جون بابا

یه چیستان جالب از زبون امیر محمود؟َ

1395/2/23 18:56
نویسنده : بابائی
222 بازدید
اشتراک گذاری

یه چیستان جالب از زبون امیر محمود؟َ من که نتونستم جواب بدم ببینم شما می تونین جواب بدین ؟

چند روز پیش من و امیر محمود داشتیم با هم صحبت می کردیم که امیر محمود ازم  سوال کرد :

بابا می ونی چرا خدا به ما چونه داده ؟

گفتم یعنی چی بابا

بازم تکرار کرد

بابا می ونی چرا خدا به ما چونه داده ؟

گفتم بابائی نمی دونم

گفت : برای اینکه بتونیم ادامس بخوریم

من که کلی خندیدم و می دونم شما هم مثل من نتونستسن جواب این سوال بدین مگه نه !!

چند وقتی حسابی ادامس خور شده البته من که سعی می کنم براش نخرم ولی هر وقت از خونه پدر برگش میاد تو جیباش پره ادامس موزی !!!!!!!!!

اینم امیرمحمودوقتی ادامس میخواد (البته این گیف هم عجب چونه ای واسه خودش داره)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)