امیرمحمود جون بابا

دیگه پدرت نمی شم

1395/3/2 16:51
نویسنده : بابائی
359 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز امیر محمود خیلی ورجه ورجه می کرد از مبل می پرید بازی مورد علاقشه جدیداً از روی دسه مبل می پره پائین کلی کیف هم می کنه اون روز می پرید رو کول من و بعد نوبت مبل بود و دیگه صدای مادرش در اومده بود و حسابی داد می زد من هم بهش گفتم بابائی شلوغ نکن اگه شلوغ بکنی دیگه پدرت نمی شم خیلی ناراحت شده بود سرش رو اورد جلو گفت پس بابای کی میشی گفتم بابای بچه مردم می شم گفت نه بابا مثلاً بابای کی می شی گفتم میرم بابای نازنین (دختر عمه امیر محمود) میشم که اخماش باز شد و خندید و گفت نازنین خودش بابا داره بازم تکرار کرد نازنین خودش بابا داره دیگه حرفی واسه من نمونده بود و در ضمن امیر محمود بازم شروع کرد به شیطونی و خانمی هم حسابی داشت بهم می خندید 

اخه یکی نیست بهم بگه چرا با بچه یکه بدو می کنی که اینجوری خیط بشی !!!!!!!!!!!

lachen20Babyklaphandjes.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)