امیرمحمود جون بابا

خلاقیت

1393/3/31 13:50
نویسنده : بابائی
165 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز که گلم از خواب بیدار می شه اول سلام می کنه بعد دو کلمه بیشتر نمی گه  1- خودکار  2- دفتر اونم  بصورت پشت سر هم وحتی بدون تنفس این نشانه علاقه زیاد به نقاشیه البته چند روز پیش خلاقیت به خرج داد و متریال خود رو عوض کرد من داشتم درس می خونم موقع امتحانات بود خانمی هم تو اشپز خونه مشغول بود بعد از مدتی که از ش خبری نبود میاد می گه دست بده بابا  گفتم بابائی درس می خونم  بازم گفت دست بده بابا  نگو می خواد خلاقیتشو به من نشون بده دستشو گرفتم بیبینم چه خبره منو برد کنار دیوار راهرو چشمتون روز بد نبینه  روی دیوار راهروبا خودکار آبی همه جور خط کشیده شده بود از راست به چپ  ،  از چپ به راست گرد مستعطیل مربع  هر چی که فکرشو بکنی خانمی که اومد ه بود گفت تورو به خدا نزنیش من اونقدر بهت زده بودم که یهو خندم گرفت  خودش فهمید چه کار کرده گفت بابائی مَعضَت می خوام 

حالا من موندمو یه  دیوار حسابی خط خطی شده اونم تو راهرو .

نکته اخلاقی : وقتی کودک علاقه به نقاشی رو دفتر با خودکار داره خیلی مطمئن نباشید که این علاقه فقط در حد نقاشی روی دفتر باقی می ماند ممکن است زمینه  سازخلاقیت کودک در حوزه نقاشی قهوه خانه ای روی دیوار منزل هم شود 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)