امیرمحمود جون بابا

تولد امسال گلم

1394/8/1 19:05
نویسنده : بابائی
629 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب شب تولد امیر محمود بود ولی چون مصادف با هشتم محرم شده بود برای جشن تولد تصمیم خاصی نداشتیم خانمی یه کیک کوچیک مشکی تهیه کرده بود یه زنگ زد که من اگه که می تونم شمعو تهیه کنم اخه امیر محمود فوت کردن شمع رو خیلی دوست داره من هم وقتی که از سر کار امدم تو مسیر همه قنادیها بسته بود به یه بقالی سر زدم سراغ شمع رو گرفتم فقط یه نوع شمع به من نشون داد که سر مزار می زارن تازه بسته 6تائی رو هم باید بخری من که خندم کرفته بود و از عاقبتش و حرفای خانم هم کمی خوف داشتم اعطاش را به لقاش بخشیدم وقتی رسیدم خونه برای خانم تعریف کردم اون کلی آخ و اوخ کرد و گفت که نگرفتی که گفتم نه بابا (با کمی لبخند) چی فکر کردی !! بعد گشتیم دنبال شمع خیلی جالب بود شمع تولد یک سالگیش را پیدا کرده بودیم کلی خاطرات برامون زنده شده بود خلاصه تولد امسال امیر محمود با فوت شمع یک سالگیش تموم شد و امیرم امسال شده 4 ساله کلی برای خودش مرد شدها

السّلام علیک یا اباعبدالله

السّلام علَی الحسین و علَی علی بن الحسین

و علَی اولاد الحسین و علَی اصحاب الحسین

از لحظه ای که با تو شدم آشنا حسین

احساس می کنم که شدم از شما حسین

وقت تولّدم که مؤذّن مرا گرفت

در گوش من به جای اذان گفت یا حسین

آسوده خاطرم ز عذاب و فشار قبر

آنجا حساب آن دو ملک هست با حسین

رغبت نمی کنم که روم جای دیگری

وقتی که هست نزد تو دارالشّفا حسین

هر کس برای ماتم تو گریه می کند

باشد به زیر پرچم خیرالنسا حسین

هر کس که خرج کرده خودش را برای تو

ترسی ندارد از غم روز جزا حسین

دارم امید این که شما بعد مردنم

خاکم کنید در حرم کربلا حسین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مهلا
2 آبان 94 14:07
تولدت مبارک اقا امیر محمود
بابائی
پاسخ
ممنون از اظهار لطفتون برقرار و سرافراز باشید